Приблизително време за четене: 1m 3s
Затова, първо, ги помолете да се присъединят към уебинара 15 минути по-рано, второ, напомнете им да тестват звука и евентуално видео връзката. За да сте сигурни, че всички участници ще се справят, можете предварително да им изпратите инструкции.
По време на уебинара
По време на уебинара се придържайте към предварителния си план и следвайте посочените по-долу правила:
• Влезте в системата на уебинара преди участниците и проверете всички настройки отново.
• Започнете на време – дори и да видите, че не всички регистрирани участници са на линия, трябва да уважите тези, които са тук и да започнете на време.
• Обяснете на участниците правилата – колко време ще продължи сесията, планирани ли са почивки, как могат да задават въпроси и др..
• Приключете сесията на време.
Не забравяйте да отделите време за въпроси и отговори
В края на уебинара задължително отделете време за въпроси и отговори – поне 10-15 минути. Когато отговаряте на въпросите, се обръщайте поименно към всеки участник. Това ще запази фокуса и ще окуражи и другите участници да задават въпроси.
След уебинара
Голяма част от софтуерите за провеждане на уебинари позволяват записване на сесията. Можете да използвате записите за:
• анализ на резултатите от уебинара;
• подготовка и представяне на материали, които да послужат като реклама на Вашата организация и провежданите от Вас мероприятия;
• публикуване на записа в платформи, като YouTube и генериране на линкове към Вашия уеб сайт;
• качване в платформа за дистанционно обучение;
• самооценка;
• оценка на лицето/лицата, отговорни за провеждането на уебинара;
• възможност за отговор на въпроси, за които не Ви е останало време.
Ако желаете да използвате във Вашата практика уебинари, можете да ни пишете във формата по-долу, а ние ще Ви предложим условията за използване на нашата уебинарна система: