Приблизително време за четене: 37 sec
Вземете безплатен достъп до обучение!
Колкото по-малко разсейващи фактори има в хоум офиса ти, толкова по-продуктивен и фокусиран ще бъдеш.
Временно или за постояно, на всички ни се наложи да работим хоум офис. Справихме ли се с организацията на работата си и личния живот?
Представи си - ти си в пика на своята работа, преглеждаш документи, отбелязваш си важните неща в тефтера и следваш точно работния си график. Свършил си купища работни задължения и се пресягаш да вземеш телбода, но той не е на бюрото ти!
Дали не е зад монитора или го остави в другата стая?
Отделяш само 5 минути, за да го намериш, но губиш работния си ритъм.
Не си сам! Случвало се е на всеки.
За щастие, има начини, по които да подредим разхвърляното си бюро, да разместим в стаята и да добавим повече пространство, за да запазим работния си ритъм и да бъдем по-продуктивни.
Научете повече за организацията на хоум офиса си в безплатното ни обучение “Как да организираме хоум офиса си”.