Приблизително време за четене: 1m 52s
За клиента
Компанията развива дейност от Ирландия (на запад) до Русия (на изток), от Арктическия кръг (на север) до Нигерия (на юг). Coca-Cola HBC открива свое представителство в България през 1992 г. и бързо се превръща в един от водещите двигатели на родната икономика.
Описание на проекта
YouthEmpowered е иновативна програма инициирана от Coca-Cola HBC, която цели подкрепа на младите хора на възраст 18-30 години, които не са успели да постигнат своите кариерни мечти и не разполагат с нужната квалификация, за да се реализират успешно на пазара на труда.
Програмата е комбинация от 10 интерактивни онлайн курса, 1 тест за самооценка и присъствени сесии, които да помогнат на младежите да натрупат теоретични и практически знания, които да допринесат за тяхното личностно и професионално развитие. Целта е придобиване на основни личностни и бизнес умения (комуникационни умения, преговори, продажбени умения, управление на времето, бизнес планиране, финанси, и др.).
В проекта участват 28 държави, в които Coca-Cola HBC има свои представителства: Ирландия, България, Нигерия, Полша, Италия, Гърция, Швейцария, Австрия, Сърбия, Чехия, Словения, Русия и др..
Изисквания и предизвикателства
Основно изискване на клиента беше съобразяване на текста и визията с интересите и предпочитанията на целевата група. Онлайн обученията трябваше да бъдат с високо ниво на интерактивност, атрактивна и модерна визия, а съдържанието да задържи интереса и вниманието на аудиторията. Предвид мобилността и динамиката на живота на тази възрастова група, визуализацията на мобилни устройства беше задължително условие за изпълнението.
Решение
НИТ-Нови Интернет Технологии ЕООД изработи съдържание, дизайн и техническа реализация на 10-те онлайн курса (4 онлайн курса по личностни умения и 6 онлайн курса по бизнес умения) като заложи иновативна техническа реализация включваща интеракции, динамика и модерна визия.
Как изработихме онлайн обученията?
• Започват с кратко представяне на темата на обучението под формата на видео.
• Герой-разказвач – водещ на обучителния процес, който да създава усещане за лично отношение към обучаемия и да доближи максимално дигиталното до реалното.
• Съдържат интеракции ангажиращи вниманието и представящи съдържанието по начин подходящ за по – лесно запомняне и акцентиране на важните елементи и примери.
• Съдържанието е избрано и разпределено по интригуващ, логичен и надграждащ начин. Има много примери от съвременния живот, интересни упражнения, полезни файлове за сваляне, линкове към допълнителни ресурси, въпроси за размисъл.
• Имат модерна визия, респонсив дизайн, удобна и логична навигация.
• Изцяло съобразени с визията и изискванията на бранда.
НИТ-Нови Интернет Технологии ЕООД е изпълнител по проекта Youth Empowered, който продължава да се изпълнява и в момента.
Ние реализирахме 10-те онлайн курса, включени в програма.
• Създадохме съдържанието.
• Изработихме дизайна, функционалността и техническото изпълнение.
• Изработихме дизайна и функционалността на онлайн тест за самооценка – въз основа, на който участниците в програмата определят личностния си профил, подходящите за тях професии и др..
Първите 10 дигитални обучения (на английски език) бяха изработени в рамките на кратки срокове, наложени от клиента. А в рамките на 2 години, сме локализирали онлайн курсовете и тестът за самооценка за всички държави представители на Coca-Cola HBC, които участват в проекта (повече от 16 различни езика и култури).
Курсовете са изработени в SCORM формат с Articulate Storyline.
Линк към програмата (за България): https://bg.coca-colahellenic.com/bg/media/news/csr-news/2023/coca-cola-hbc-bulgaria-youthempowered-education-program-has-trained-over-22000-young-people