Приблизително време за четене: 40 sec
Думата „бранд“ или „брандинг“ се променя и еволюира постоянно с поведението на потребителите. Разбира се, усещането на бранда е повлияно от елементите, думите и креативността, които се свързват с Вашата компания.
Кои са 7-те принципа на иновативния брандинг?
• Простота
• Разрушаване на стари норми
• Смело изявление
• Новаторска идея
• Символизъм
• Значение
• Дълбочина
Повече информация относно брандинга и брандинг иновации можете да намерите в БЕЗПЛАТНОТО електронно обучение „Изграждане на бранд и брандинг иновации“. В него са застъпени следните теми:
• Бранд – дефиниция и нива.
• Към какво трябва да се стреми Вашия бранд?
• Принципи на иновативния брандинг.
• Съвети, които ще Ви помогнат да добавите страст към Вашия бранд.
Съдържанието и дизайнът на обучението са реализирани от нашия екип – по поръчка на „Сдружение Бизнес Информационен и Консултантски Център – Сандански“ – за проект "Повишаване на конкурентоспособността на МСП в трансграничния район чрез насърчаване и популяризиране на нетехнологичните иновации (INNOFOSTER)".
За да преминете обучението, посетете официалната уеб страница на проекта. Курсът е достъпен след регистрация в системата.