Свръх изборът прави клиентите по-придирчиви и дори капризни – ако продуктът не ги грабне веднага, те вероятно няма да го купят.
Всичко това прави работата на търговците доста предизвикателна, но не и невъзможна.
Ако искате да бъдете успешен търговец, трябва да можете да продавате, да убеждавате, да преговаряте. Трябва да можете да влияете върху събитията в живота си. Трябва да бъдете търговец всеки ден, всеки час от денонощието.
За да Ви помогнем да подобрите търговските си умения, създадохме нашата Академия Техники за персонални продажби. Подготвихме 7 електронни обучения, които обхващат следните теми:
• Основи на персоналните продажби.
• Техники за осъществяване на контакт с клиент – създаване на добро първо впечатление.
• Основните видове продажбени въпроси и техники за задаване на въпроси.
• Как да създадете търговска презентация, която продава?
• Как да се справите с възраженията на клиента?
• Съвети за успешно приключване на сделки.
• Примерни тренинг игри, с които да подобрите търговските си умения.
Съдържание на Академия Техники за персонални продажби
Обучение 1: Първи стъпки в персоналните продажби
Модул 1. Лъжи и истини за търговците – Кои са правилните и грешни възгледи по отношение за професията „търговец“?
Модул 2. Контрол върху настоящето и бъдещото – 4 полезни съвета как търговците могат да повлияят на събитията в техния професионален живот, така че късметът да е на тяхна страна.
Модул 3. Анализ на продукта и клиентите – Как търговците могат да се запознаят с характеристиките на двата основни стълба в продажбите – продукта и клиентите?
Модул 4. Комуникационни умения – 8 съвета за по-пълноценна комуникация с клиента и реализиране на повече продажби.
Модул 5. Тайните на най-успешните търговци – 15 трика, използвани от най-успешните търговци.
Пример - видео
Тест
Обучение 2: Осъществяване на контакт с клиент
Модул 1. Основни препятствия пред търговеца – Кои са проблемите, с които трябва да се справи всеки търговец?
Модул 2. Канали за комуникация – Кои са основните канали за комуникация (вербален, звуков и визуален) и как търговците могат да ги използват в своя полза?
Пример - видео
Тест
Обучение 3: Събиране на информация
Модул 1. Видове въпроси – 12 от най-често използваните видове въпроси, съвети за тяхната употреба и примери (включително видео).
Модул 2. Техники за задаване на въпроси – 8 съвета за задаване на въпроси и извличане на повече и полезна информация.
Модул 3. Активно слушане – Какво е активно слушане и съвети за активно слушане.
Пример - видео
Тест
Обучение 4: Създаване на търговска презентация
Модул 1. Как да създадете продажбена презентация? – 12 съвета за създаване на успешна търговска презентация
Модул 2. Техники за успешни продажбени презентации – Вербални техники, Невербални техники, Създаване на емоция и др..
Модул 3. Как да се справите с въпросите на клиента? – 7 начина да се справите с въпросите на клиента след края на презентацията.
Видео – пример
Тест
Обучение 5: Справяне в възраженията на клиента
Модул 1. Защо клиентите отправят възражения? Възможни реакции от страна на клиента. – Кои са основните причини за възражения от страна на клиента. Положителна и отрицателна реакция при възражения.
Модул 2. Как да се справите с възраженията на клиента? – 12 идеи, с които да туширате възраженията на клиента.
Видео-пример
Тест
Обучение 6: Завършване на продажбата
Модул 1. Пет стъпки за завършване на продажбения процес. – Идеи, които ще помогнат да търговците да приключват повече сделки.
Модул 2. Как да приключвате успешно повече сделки. – 6 техники за приключване на сделки.
Модул 3. Какви действия да предприемете след приключване на продажбата? – Как да правите, ако клиентът каже „Да“? Какво да правите, ако клиентът каже „Не“?
Видео – пример
Тест
Обучение 7: Тренинг игри
Игра 1. Как да продавате различни продукти?
Игра 2. Как да окажете натиск върху клиента, без той да загуби търпение?
Игра 3. Как да продадете обикновен продукт?
Игра 4. Как да комуникирате с непознати уверено?
Игра 5. Как да провеждате успешни студени обаждания?
Игра 6. Как идеите Ви да не се изчерпват?
Игра 7. Какво е важно за клиента?
Игра 8. Позволени и непозволени теми за разговор с клиент
Игра 9. Защо е важно да проучите клиента?
Игра 10. Как да разберете нуждите на клиента?
Финален тест - игра към Академия „Техники за персонални продажби“
Как се преминава обучението?
Всеки обучаем получава персонален акаунт за достъп до обучението. То се преминава онлайн, в удобно за потребителя време и място. Единствените неща, които са нужни, са компютър/лаптоп и достъп до интернет.
Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел.: +359 2 850 53 64 или e-mail: office@nitbg.com.