Какво е бизнес комуникация и кореспонденция и може ли да бъдем обучени за това? Какво е мястото на деловото общуване?
Каква е същността на бизнескомуникацията: съвкупността от взаимоотношенията и поведението на участниците в деловия живот най-общо наричаме бизнес комуникации (делово общуване). Деловото общуване е процес на предаване и приемане на съобщения или информация. Обучението ще Ви помогне да подобрите работните си взаимоотношения с Вашите колеги, служители, клиенти, или партньори. Ще Ви помогне да се научите да общувате ефективно в бизнес среда и ще гарантира успешното Ви професионално развитие.
Кои са основните процеси и методи за бизнес комуникация? Кои са комуникативните умения, към които трябва да се стремите?
Комуникацията е задължителнич елемент в човешкото поведение. Тя е основата на социалния живот и на културното развитие. Дали комуникацията се свежда до изпращане и получаване на съобщения вербално или писмено или тя е по-богат канал, вкойто протичат и други невербални съобщения : за личната и фирмената култура, възпитанието и развитието на обществото? В делия живот, деловото общуване има свои правила, които трябва да познаваме и спазаваме. От какво се определя и как да се справите може да получите ценна информация от нашето обучение.
Обучението е модерно, богато онагледено и инерактивно. Ще се справите самички с него, защото е използван достъпен език и много примери. Ще разберете основните правила в бизнес комуникацията и ще изградите умения, които ще Ви помогнат да се държите професионално и уверено в бизнес среда.
Обучението ще Ви бъде полезно независимо от сферата или нивото на професионалното Ви развитие. Независимо от това дали сте управител, мениджър, специалист в конкретна област или просто желаете да обогатите своите знания и умения по темата, Вие можете да се възползвате от нашето обучение.
Съдържание на обучението „Бизнес комуникация и кореспонденция - първа част“
• Етапи на комуникацията
• Какво представлява вербалната комуникация – дефиниция и цели.
• Коя е ефективна вербална комуникация – сила на гласа, артикулация, техники за привличане на вниманието.
• Какво е невербалната комуникация – дефиниция и цели. Правилна интерпретация на езика на тялото.
• Чуване vs активно слушане.
Надграждащ курс: "Бизнес комуникация и кореспонденция" Поръчайте тук
• Как да водите ефективна писмена делова кореспонденция.
• Добри практики за писане на бизнес имейл.
• Правилата за бизнес разговори по телефон.
• Как да организирате и провеждате ефективни бизнес срещи.
Как се преминава обучението?
Всеки обучаем получава персонален акаунт за достъп до обучението. То се преминава онлайн, в удобно за потребителя време и място. Единствените неща, които са нужни, са компютър/лаптоп и достъп до интернет.
Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел.: +359 2 850 53 64, или e-mail: office@nitbg.com.
Кратък откъс от обучението "Бизнес комуникация и кореспонденция - първа част":