Обучението съдържа актуална и практически насочена информация по темата, включително:
• Как да определите настоящия си стил на разрешаване на конфликти?
• Кои са основните причини за възникване на конфликти на работното място и как да се справите с тях?
• Как да разпознавате дали има конфликт и в какъв етап на развитие се намира?
• Какъв стил на поведение да изберете в зависимост от конфликтната ситуация?
• Какви въпроси да задавате, за да подпомогнете разрешаването на конфликта, как да изкажете мнението си тактично и др.?
• Как да избегнете избухването на конфликт?
Съдържание на електронното обучение Управление на конфликти
• Какво е конфликт?
• Видове конфликти на работното място.
• Нива на конфликтите на работното място.
• Идентифициране на причините за възникване на конфликт в организацията.
• Признаци за възникване на конфликти в организацията.
• Какво е динамика на конфликта?
• Стилове на поведение в конфликтна ситуация.
• Как да избегнете създаването на конфликтна ситуация?
• Полезни съвети за водене на преговори на работното място.
Обучението включва:
Теоретична част: 5 модула
Упражнения: 4 броя
Примери: 4 броя
Видео материали: 3 броя
Финален тест
Общо: 57 слайда (теоретична част: 44 слайда, финален тест: 13 слайда).
Допълнителни материали: Въпросник
Брой интеракции: 282
Казус от обучението
Ива е мениджър човешки ресурси. От следващата седмица в отдела, който ръководи, ще започнат да идват стажанти. Стажантите са на 4 часов работен ден. Ива и нейният колега – Даниел, също мениджър, трябва да решат от колко часа да идват стажантите във фирмата. За Ива е по-удобно да идват следобед, тъй като за следващата седмица е предвидила много срещи преди обед, докато Даниел предпочита да идват сутрин.
Ива иска въпросът да бъде решен възможно най-бързо.
Въпрос: Какъв стил на поведените трябва да използва Ива в ситуацията?
Отговор: Компромисен стил.
Как се преминава обучението?
Всеки обучаем получава персонален акаунт за достъп до обучението. То се преминава онлайн, в удобно за потребителя време и място. Единствените неща, които са нужни, са компютър/лаптоп и достъп до интернет.
Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел.: +359 2 850 53 64 или e-mail: office@nitbg.com.
Kратък откъс от обучението: