Обучението Телефонно обслужване на клиенти е създадено с цел да предостави необходимите умения и стратегии за ефективно обслужване на клиенти по телефона.
Обучението ни е насочено към всички, които искат да се справят по-успешно с предизвикателствата на обслужване на клиенти, особено по време на телефонната комуникация.
В този курс ние не само ще представим важните аспекти на телефонната комуникация, но и ще предоставим практически упражнения и реални сценарии, които ще ви помогнат да преодолеете предизвикателствата, с които се сблъсквате в ежедневната си работа.
- Въведение
- Разбиране на специфичните предизвикателства на телефона
- Разсейване
- Умора
- Техники за преодоляване на препятствията
- Разработване на перфектния поздрав за телефона
- Положителен език на тялото и тон
- Шаблонни поздрави и фрази
- Създаване на личен контакт
- Пример
- Как да запълним тишината
- Контролирайте разговора с дружелюбност
- Междинен тест
- Въведение
- Разсейващи фактори
- Отстраняване на разсейващи фактори
- Пример
- Изслушване на клиентите
- Използване на усъвършенствани техники за комуникация
- Надхвърляне на очакванията на клиентите
- Предоставяне на „Уау!“ моменти
- Пример
- Междинен тест
- Въведение
- Как да изразяваме съпричастност
- Работен лист за съпричастност
- Разбиране на разгневения клиент
- Техники за деескалиране на гнева
- Пример за деескалация
- Приятелско проследяване
- Останете фокусирани, докато работите
- Котви на нагласата
Как се преминава обучението?
Когато обучаемият се запише за курса, получава персонален акаунт за достъп до обучението. То се преминава онлайн, в удобно за потребителя време и място.
Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел.: +359 2 850 53 64 или e-mail: office@nitbg.com.