Приблизително време за четене: 1m 45s
Понякога имате чувството, че клиентите имат една единствена цел - да Ви дразнят с безбройните си претенции. Занимавате се часове наред да се съобразявате с техните желания, а в крайна сметка дори не се стига до продажба.
„Клиентът винаги има право.“
Сигурно Ви е дошло до гуша от това правило. Давате всичко от себе си, но все нещо не е както трябва. Сърдити, недоволни и безразлични клиенти – с лопата да ги ринеш. Ако можеше поне малко да разбирате какво се случва в съзнанието им… Но все пак – няма как да четете мисли, нали?
Напротив, има!
НИТ – Нови Интернет Технологии Ви представя обучението „Мениджмънт на клиенти“ – ключът, с който ще отворите всяко заключено потребителско сърце. Предлагаме Ви едно ползотворно пътешествие в света на клиентите. Девет модула, чрез които стъпка по стъпка ще Ви запознаем с най-важното, което ще Ви помогне да утвърдите бизнеса си на пазара. Необходимо е да запомните, че клиентът наистина винаги има право. Но Вие вече го знаете, нали? Това е добър старт.
Какво е бизнес без клиенти? Не съществува такъв. Всеки търговец се стреми да направи чудеса, за да представи продуктите си по най-добрия начин. Истината е, че най-важна роля играе умението да разбирате потребителите си. Да мислите като тях. Да гледате през техните очи. За много кратко време да успеете да изградите връзка, която да е достатъчно устойчива, че да продължи с години. А може би и вечно. Но как се постига това? Не, не е с талант. Просто трябва да положите достатъчно усилия.
В обучението „Мениджмънт на клиенти“ сме синтезирали цялата информация, необходима за създаването на връзката търговец – клиент. Дали сме отговор на това как да привлечете клиентите, как да ги вдъхновите, да ги очаровате. Ще разберете как да разпознавате кога потребителите са доволни и кога не, как да реагирате в различните случаи. Ще се научите как да ги задържите, а ако сте ги загубили – как да ги върнете. Ще Ви покажем кой клиент е по-доходоносен от друг и как да ги разпознавате.
Всеки човек е различен, има специфичен характер и предпочитания – няма как да очаквате, че с един и същ подход ще удовлетворите всички. Необходимо е да се направи предварителен анализ. Помощното средство тук е концепцията на схемата „ПРОДАВАНЕ": Предполагаеми разходи, Решение, Общи условия, Данни, Аспекти, Време, Авоари, Необходимост, Експлоатиране. В обучението ще разгледаме подробно всеки един елемент, а примерите и инфографиките ще Ви дадат повече яснота и ще улеснят усвояването на материала. Ценните съвети ще Ви насочат в правилната насока, така че по най-ефективен и бърз начин да постигнете зашеметяващи резултати.
Не чакайте да се случи чудо и да завалят клиенти от небето. Поемете нещата във Ваши ръце и се запишете за обучението „Мениджмънт на клиентите“. Ще спестите много време и усилия в търсене на отговори – ние сме ги събрали в едно цяло. Възползвайте се!