Електронното обучение Мотивация на персонала: Вдъхновете служителите си съдържа богата и практически насочена информация, която ще Ви помогне да стимулирате служителите си и да ги направите по-продуктивни.
Ще научите защо често тяхната мотивация е ниска, кои са основните предпоставки за мотивация за работа, какво представлява т.нар. „капан на мотивацията“ и как да го избегнете, кои са основните методи за повишаване на мотивацията на персонала и мн.др.
За кого е подходящо обучението?
Обучението е подходящо за управителите на фирми, ръководители на отдели/екипи, както и за специалисти, на които им предстои да заемат ръководна длъжност.
Съдържание
• Какво е мотивация? Защо често служителите нямат мотивация за работа?
• Предпоставки за мотивация на служителите: комфортни условия на труд, гаранция за физическа и емоционална безопасност, усещане за стабилност и адекватно заплащане.
• Какво представлява т.нар. „капан на мотивацията“ и как да го избегнете?
• Техники за повишаване на мотивацията на персонала.
• Как да разберете какво мотивира служителите Ви?
• Как да изградите добри взаимоотношения между членовете на Вашия екип?
• Специфични случаи:
o Как да мотивирате служител, който не се справя добре с работата си
o Как да мотивирате служител с ниски амбиции?
o Как да мотивирате представителите на средния мениджмънт?
• Примерни игри за повишаване на мотивацията за работа.
Обучението включва:
Теоретична част: 8 модула
Примери: 2 броя
Цитати: 4 броя
Изводи: 8 броя
Задачи: 9 броя
Междинни тестове: 2 броя
Финален тест
Общо: 148 слайда (теоретична част: 92 слайда, първи междинен тест: 17 слайда, втори междинен тест: 16 слайда, финален тест: 23 слайда).
Брой интеракции: 878
Герои – водещи: 1 бр.
Герои в лекционния материал: 12 броя
Допълнителни материали: текстови файл със статистически данни
Добавените интерактивни елементи подпомагат усвояването на материала и неговото по-дълготрайно запомняне.
Казуси от електронното обучение „Мотивация на персонала: Вдъхновете служители си“
1. Илия е тийм лидер на ИТ отдела в родна софтуерна компания. Когато е недоволен от поведението на някой от служителите си, той го „наказва“, като му възлага задача, която намира за досадна или неприятна. „Наказаният“ служител обикновено намира работата за интересна и провокираща ума и възприема „наказанието“ на Илия, като награда. И вместо да промени поведението си, той го прави точно обратното – засилва го. В същото време разочарованието на Илия нараства, а програмистите не разбират каква е причината за това.
2. Миглена е новият мениджър на търговския отдел в голяма международна компания. За да мотивира служителите си тя решава да им дава бонуси за всеки допълнителен час, който са прекарали в офиса. Те, от своя страна, започват да злоупотребяват с възможността и остават в офиса за по-дълго, дори това да не е нужно. След два месеца отпуснатият на Мария бюджет се изчерпва и служителите й спират да остават в извънработно време, включително и в случаите, когато е възникнала кризисна ситуация.
Въпрос: Каква е причината за получените недоразумения?
Отговор: Илия и Миглена са попаднали в т.нар. „капан на мотивацията“.
Как се преминава обучението?
Всеки обучаем получава персонален акаунт за достъп до обучението. То се преминава онлайн, в удобно за потребителя време и място. Единствените неща, които са нужни, са компютър/лаптоп и достъп до интернет.
Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел.: +359 2 850 53 64 или e-mail: office@nitbg.com.