Начало Услуги Магазин Портфолио Клиенти Youtube

Електронно обучение Как да се справим с негативни коментари

Едно от най-големите предизвикателства в социалните мрежи.

Знаете ли, че хората са по-привлечени към негативното и имат по-висока склонност да запомнят негативна информация? Ето защо и те са склонни да я споделят с 17 човека, сравнение с позитивната - само 11 човека.

Начините на комуникации значително са се променили през годините. Благодарение на социалните мрежи днес е много лесно всеки да изрази мнението си по всяка една тема. Това включва и мнение за продукти, услуги, брандове, бизнеси и т.н. Отзивите за даден продукт или услуга, както и коментарите и оплакванията вече не са скрити, а публични и не само конкретния бизнес научава за тях, а много по-голяма аудитория от потребители и потенциални клиенти. Всичко това води до възникването на едно ново предизвикателство за компаниите, а именно как да се справят с негативни отзиви и коментари в социалните мрежи.

Знаете ли, че когато потребителите споделят негативен опит в социалните мрежи, те споделят това преживяване със 17 човека. В сравнение с това, потребителите споделят положителния опит само с 11 човека.

Знаете ли, че хората са по-привлечени към негативното и имат по-висока склонност да запомнят негативна информация? А най-важното е, че коментарите в социалните мрежи могат да имат пряко въздействие върху продажбите на продукти и услуги на конкретен бизнес.

Освен това разпространяването на негативни коментари може да навреди на репутацията на фирмите.

Имате ли нужда от още убеждаване и факти за това колко е важно да се справяте с негативните отзиви и коментари в социалните мрежи?

Извадили сме много такива любопитни факти и проучвания в нашето обучение, които ще Ви накарат да помислите сериозно за това как да отговаряте на негативните коментари.

За да Ви помогнем в това начинание първо сме обяснили в нашето обучение защо негативните коментари са проблем за бизнеса.

За да може да отговорите на тези коментари е необходимо да знаете какво се случва в умовете на потребителите, които четат и пишат онлайн отзиви, както и защо хората пишат отзиви и коментари. Разгледали сме причините, които карат хората да оставят коментари – някои от тях ще Ви изненадат, но и ще Ви помогнат да разберете потребителите и тяхното поведение.

Негативните коментари и отзиви не са изцяло отрицателно явление, те си имат и своите плюсове, които ако знаете как да използвате ще работят във Ваша полза.

Хората, които оставят негативни коментари не са проблем, но тяхното игнориране е проблем. В обучението Ви показваме конкретните причини защо е важно да отговаряте на негативни коментари. И един много актуален въпрос – трябва ли да се изтриват негативни коментари?

И разбира се, разглеждаме въпроса как правилно да отговаряте на негативни отзиви и коментари. Ще Ви дадем конкретни съвети и стъпки как да отговаряте на тези коментари. Ще Ви покажем и какво не трябва да правите когато отговаряте на такива коментари. Ще разгледаме реални примери за отговори на коментари. Ще Ви дадем и някои примерни отговори, които могат да Ви насочат.

Не на последно място ще Ви покажем и как да отговаряте на позитивни коментари, защото и това е важно за Вашия бизнес.

Откъс от обучението:

Ако смятате, че всички тези въпроси и проблеми засягат Вас и Вашия бизнес, тогава се запишете за нашето обучение. Инвестирайте за успеха на Вашия бизнес.

Свързани статии

  • Електронно обучение Управление на стреса
    Електронно обучение Управление на стреса
    Открийте каква може да бъде Вашата работна среда без присъствието на стрес - намерете…
  • Електронно обучение Управление на промяната
    Електронно обучение Управление на промяната
    Струват ли си наистина средствата, които се влагат в прилагането на промяна в бизнеса?…
  • Електронно обучение Аджайл Манифест
    Електронно обучение Аджайл Манифест
    Аджайл Манифест, Аgile manifesto или Манифест на Гъвкавите Методологии, няма значение…
  • Електронно обучение Управление на екипи
    Електронно обучение Управление на екипи
    Електронното обучение „Управление на екипи: Станете мениджърът, когото всички харесват“…
  • Електронно обучение Управление на конфликти
    Електронно обучение Управление на конфликти
    Обучението би било полезно на хора от различни сфери и нива на професионално развитие.
  • Бизнес комуникация и кореспонденция - първа част онлайн курс
    Бизнес комуникация и кореспонденция - първа част онлайн курс
    С обучението ще развиете и подобрите своите комуникационни умения в бизнес среда,…
  • Електронно обучение Преговори и убеждаване - печелете сделки и клиенти
    Електронно обучение Преговори и убеждаване - печелете сделки и клиенти
    Много често хората подценяват уменията за преговори и убеждаване, тъй като смятат,…