В практиката си всеки търговец се сблъсква с трудни клиенти - от това как той умее да се справи в тези ситуации, често зависи това той да продължи да продава.
Признаваме, трудните клиенти не случайно се наричат така. С електронното обучение "Как да се справим с трудни клиенти" искаме да Ви представим, че може и да са 'трудни', но не са невъзможни за справяне.
В обучението ще научите най-важното за различните типове трудни клиенти - как да ги разпознаете и какво да направите при среща с тях. Как да овладявате ситуациите, в които можете да попаднете и какви са най-ценните умения, които търговеца трябва да притежава за справяне с трудни клиенти. Не на последно място ще разгледате примери от практиката - реални разговори с отговори, които можете да използвате.
Готови ли сте да научите всичко необходимо и да се изправите подготвен пред предизвикателството, което поставят трудните клиенти? Запишете се!
Съдържание
1. Как да разберем поведението на клиентите – защо се държат по определен начин?
• С какво се характеризират трудните клиенти и как да ги разпознаем при първа среща.
2. Типове трудни клиенти и техники за справяне с тях
• Ще научите как да разпознавате различните типове трудни клиенти, какви са техните подбуди и как да реагирате спрямо тях.
3. Основни стъпки за справяне с трудни клиенти
• Трудните клиенти си приличат по ситуациите, в които се оказвате с тях. Ще разгледаме най-често срещаните и какво зависи от Вас, за да ги превърнете в лоялни потребители.
4. Умения, които трябва да притежавате за справяне с трудни клиенти
5. Сценарии с клиенти и готови отговори
След успешно преминаване на финалния тест, ще получите сертификат!